lördag 5 februari 2011

16

Jonas o jag har fixat jobb för uppkommande vecka! Riktigt skönt faktiskt. Egentligen var det bara ett endags jobb på ett lager, men de som jobbade där tyckte att vi jobbade på så bra att dom ville ha kvar oss nästa vecka också! Skjyst!
Har haft en riktigt chill helg, med bio och beach besök!
I Torsdags gick Jonas o jag och såg black swan, bra film faktiskt. Udda men bra! Sen på Fredagen fick vi med oss Therese och gick o såg Tamara Drew, den var rätt skum, den var lite osammanhängande i vissa lägen men helt OK!
Igår gick jag upp tidigt och drog till beachen med Therese, Jonas skulle komma ner senare men han blev kvar inne i Sydney med lite annat folk!
Det var en sinnessjuk bra dag för beachen, ca 42 grader i luften, det blåste lite grann och så hade vi havet o svalka oss med! Haha vet inte hur många gånger vi sprang fram och tillbaka :)
Vi var på beachen stortsett hela dagen, vi låg på Tamarama från 10 till 5-6, sen gick vi till Bondi för att köpa mat, sen låg vi parken till ca 8. Var en riktigt bra dag!

Haha Juste! Vi hade en japan i vårat rum på vandrarhemmet, hur skön snubbe som helst! Vi satt en dag o pratade Japansk musik, kultur, lite historia o film! Riktigt trevligt! Hans familj jobbade med att göra sprit på ris! Och han erbjöd mig att komma till Japan och jobba!
Han checkade iaf ut igår och lämnade en gåva? Haha chopsticks och en liten lapp med mail osv.
Blev så sjukt glad när jag kom hem o såg det!


- BBL

Location:Lee St,Haymarket,Australien

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar