onsdag 24 november 2010

Lite bilder 2

Har väll inte hänt så mycket på senaste, så har inte så mkt att skriva om! Men jag har hört att bilder säger mer än 1000 ord, så här kommer ett gäng :)





"Tree of light"



Våran julgran @ Martins place, tror den är 25m hög eller något sånt!



Der var världens cermoni bara för att tända julgranen med fyverkerier o uppträdanden o grejer.



Ännu en av våra installationer.







Finska gänget på Scubar haha! Oskari, Terho, jag o Jussi.



$10 hamburgaren!



Afterbeach öl :)



Operahuset?



Köpte en sak o fick 10m kvitto!



Harry Potter 7!! Grymt bra!







En julgran av cyklar haha


- BBL (be back later)

1 kommentar:

  1. Åhh lillebror jag saknar dig :(
    Ta med lite julpynt hem till mig? Nu är du ju proffs på det där. Nästa jul så förväntar jag mig att det ser ut som att julgranen hos pappa är täckt med pynt :)

    SvaraRadera