tisdag 7 december 2010

7

Idag har varit en chill dag på jobbet! Började 0730 för jag och min chef Adam skulle ner till Circular quay vilket är typ hamnen där alla färjor går, även havskryssarna. Min chef trodde att jobbet skulle vara svårt att genomföra trots att han hört att det bara skulle vara ett simpelt jobb (det är tydligen så det funkar på mitt jobb haha). Men väl nere så var det hur chill som helt, vi satte upp ljusgardiner under lite annat pynt :) det tog en stund så vi tog rast, Adam bjöd på latte, så runt 1 tiden var vi klara med allt. Väl tillbaka i Botany där huvudkontoret o produktionen ligger sorterade vi lite ljus och sen vid 1530 var det dags att gå hem :)






Väl hemma så drog jag och min nye franske vän Cedric ut o sprang, ner till Harbour bridge o runt i parkerna och tillbaka!
Sjukt bra väder idag så det var rätt slitsamt att springa i värmen :)
Imorgon skulle min chef ut o göra något special jobb, så fick ledigt! Så jag o Cedric drar till Manly o chillar och sen ska jag hjälpa Malin, Matilda och Linda att flytta. Som tack för hjälpen bjuder dom på lite grillat nere vid stranden. Morgondagen kommer bli niiiiiiiiiiiice! :D












- BBL (be back later)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar