söndag 31 oktober 2010

3

Nu har både Robban och Denise bokat sina hemresor, vilket nu blir den 15november dvs om 2veckor haha! Så då blir man kvar ensam i detta enorma land? Hur kom det sig? Det var ju dom som från första början ville hit o vara här minst i ett år? Och nu är jag last man standing i våran trio. Det känns väll sådär, men det går ju inte o hänga läpp för det! Har tänkt lite o blir nog inte kvar här nere längre än till typ feb-mars. Tror att jag kommer hinna med allting som jag vill här nere tills dess! Dock finns det planer på att stanna i Thailand i 2veckor på hemresan! Känns bra att avsluta resan där på något sätt. Men vi får se :)
Igår var vi ute en sväng jag och lite annat w&t (Work & travel) folk, vi drog först till Tim och deras hostel o satt o snackade massa skit, riktigt trevligt faktiskt! Är så mycket blandat folk i gruppen, vissa vettigare än andra haha på både gott och ont. Efter det så drog vi vidare ut till sidebar, ett riktigt sunkigt ställe men det var helt ok. Träffade min "homie" som jobbar i receptionen på hostelet, så sjukt skön! -heeey! suvantoooo! I think i've had a bit you know! - no problem mate, it's how it should be! Haha! Sen efter ett tag så skulle resten vidare ner till darling harbour, men jag avslutade där eftersom jag skulle upp o jobba vid 0730!
Gick bra o så att komma upp, men fan va segt det blev under dagen! Somnade i soffan på lunchen! Men annars var den en riktigt lugn dag, vi satte upp julpynt i en stor gran! Det tog 10timmar! Men vi hade bra väder hela dagen :)
Nu har vi varit ute o ätit, jag, Denise och robban! Vi var på nå ställe som heter Mammas haha. Det var tydligen nått ställe som serverade liknande svensk mat eller nått. Tog köttbullar o spaghetti, och än en gång så blev man besviken på maten i Sydney. Bestämde mig helt nu att aldrig mer äta ute här!













- BBL (be back later)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar